Blogs que segueixo

sábado, 28 de diciembre de 2013

Fins un altre


Ja hem acabat el primer semestre d'aquest camí tan llarg que ens espera. Sembla mentida que haguem assolit: competències, capacitats i habilitats necessàries per poder ser uns bons mestres; quant tot just feia dos dies que anàvem molt perduts pels pasadissos buscant les aules!


Aquest bloc m'ha servit per compartir de manera indirecta els coneixements que tots hem anat assolint al llarg d'aquesta primera etapa; tant de l'assignatura de GITIC com  la de COED.


Amb aquestes dues assignatures he après moltes coses. Per una banda, a GITIC he après a utilitzar eines que eren desconegudes per mi: el prezi i el pearltress. Per l'altra, a COED he superat la "dura prova de foc": recitar un poema a devant de seixanta persones. Però les dues activitats que més m' han agradat han sigut les del mòdul; m'explico: el treball d'identitat i territori (que vaig realitzar amb la meva companya Laura) i la publicació digital, ja que vaig poder aplicar els diferents coneixements que juntament amb els meus companys i companyes vam aprendre al llarg del les sessions.


Vull afegir que ha estat una experiència molt valuosa que de ben segur m'ajudarà durant els quatre anys de carrera i també com a futura mestra que espero arribar a ser, en un futur no gaire llunyà.



Finalment vull acabar amb una frase del científic Albert Einstein: "Nunca consideres el estudio como una obligación, sino como una oportunidad para penetrar en el bello y maravilloso mundo del saber".



"La vida és un camí a llarg termini, en la qual tu ets mestre i alumne, unes vegades et toca ensenyar i tots els dies et  toca aprendre ..." Dora Díez, estudiant d'Educació Primària, Blanquerna.

No hay comentarios:

Publicar un comentario